WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN  VAN DE KLANT IS ONZE TOP PRIORITEIT

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN  VAN DE KLANT IS ONZE TOP PRIORITEIT

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN  VAN DE KLANT IS ONZE TOP PRIORITEIT

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN  VAN DE KLANT IS ONZE TOP PRIORITEIT
WAT IS GEPERSONALISEERDE HANDLING?
Er is sprake van gepersonaliseerde handling als uw order niet (volledig) machinaal verwerkbaar is, maar wel gepersonaliseerd. Vanwege de personalisatie is er sprake van direct mail, die vervolgens handmatig wordt verwerkt of ingepakt.

VOORBEELDEN GEPERSONALISEERD INPAKWERK
Veel voorkomend gepersonaliseerd inpakwerk:

  • Voor retailbedrijven: flessen wijn met een gepersonaliseerd etiket inpakken in een doos met daarbij een gepersonaliseerde kaart.
  • Voor kabelexploitanten: retourdoos inpakken met een gepersonaliseerde brief.
  • Voor scholen: gepersonaliseerde boekenpakketten (voor iedere ontvanger anders) inpakken in een doos met daarbij een gepersonaliseerd bericht.

Deze opsomming is niet limitatief, er zijn vele andere mogelijkheden. Alles kan bij Kopak!

 

WAT IS NIET-GEPERSONALISEERDE HANDLING?
Er is sprake van niet-gepersonaliseerde handling als uw order niet (volledig) machinaal verwerkbaar is. Doorgaans is er al een eindproduct voorhanden, waaraan handmatig iets wordt toegevoegd.

VOORBEELDEN NIET-GEPERSONALISEERD INPAKWERK
Veel voorkomend niet-gepersonaliseerd inpakwerk:

    • boeken in folie inpakken
    • een tijdschriftenpakket sealen en krimpen en er vervolgens een actiesticker op plakken (=semi-handwerk want het sealen en krimpen gaat automatisch) 
    • kerstpakketten inpakkenDeze opsomming is niet limitatief, er zijn vele andere mogelijkheden. Alles kan bij Kopak!

Er is sprake van grafische handling als uw order niet (volledig) machinaal verwerkbaar is. Doorgaans is er nog geen eindproduct. Er moet een handmatige handeling worden verricht om tot het eindproduct te komen. Grafische handling kan gepersonaliseerd en daarmee direct mail zijn.

VOORBEELDEN GRAFISCHE HANDLING
Grafische handling is vaak verbonden met creativiteit:
• een gaatje stansen in een mailing om hier vervolgens iets aan te bevestigen
• een mailing waarin stof wordt verwerkt
• de randjes van een offertemap netjes vouwen en dichtplakken
• een kalender ponsen

Deze opsomming is niet limitatief, er zijn vele andere voorbeelden mogelijk. Alles kan bij Kopak!

SPECIALIST, ADVISEUR EN PARTNER
Kopak is uw specialist, adviseur en partner voor grafische handling: wij hebben voor elke denkbare opdracht een oplossing. We zijn flexibel en verwerken uw order snel en secuur. Wilt u meer informatie? Of een deskundig advies? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

WANNEER IS ER SPRAKE VAN SPECIALS?
Er is sprake van specials als de handling erg complex is. Er moeten meerdere on- en offline handmatige handelingen worden verricht om tot een eindproduct te komen. Soms kan een deel machinaal verwerkt worden. Specials kunnen gepersonaliseerd en daarmee direct mail zijn. Specials zijn secuur werk. Bij Kopak kunt u erop vertrouwen dat uw special correct wordt verwerkt en foutloos bij de ontvanger arriveert.

VOORBEELDEN SPECIALS
Benieuwd naar een concreet voorbeeld? Een special komt vaak voor bij één op één marketing, denk aan de mogelijkheid waarbij de verzender een gepersonaliseerde kaart kan kiezen bij een al dan niet gepersonaliseerd cadeau in een doosje naar keuze met inpakpapier naar keuze. Van het printen van de kaart en het correct personaliseren tot en met het inpakken met het juiste papier: bij Kopak verricht één persoon alle handelingen, waardoor de foutkans minimaal is. Er zijn vele andere voorbeelden mogelijk. Alles kan bij Kopak!

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN 
VAN DE KLANT IS
ONZE TOP PRIORITEIT

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN 
VAN DE KLANT IS
ONZE TOP PRIORITEIT

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN 
VAN DE KLANT IS
ONZE TOP PRIORITEIT

WE TAKE CARE OF BUSINESS

HET ONTZORGEN 
VAN DE KLANT IS
ONZE TOP PRIORITEIT
GEPERSONALISEERD

WAT IS GEPERSONALISEERDE HANDLING?
Er is sprake van gepersonaliseerde handling als uw order niet (volledig) machinaal verwerkbaar is, maar wel gepersonaliseerd. Vanwege de personalisatie is er sprake van direct mail, die vervolgens handmatig wordt verwerkt of ingepakt.

VOORBEELDEN GEPERSONALISEERD INPAKWERK
Veel voorkomend gepersonaliseerd inpakwerk:

  • Voor retailbedrijven: flessen wijn met een gepersonaliseerd etiket inpakken
    in een doos met daarbij een gepersonaliseerde kaart.
  • Voor kabelexploitanten: retourdoos inpakken met een gepersonaliseerde brief.
  • Voor scholen: gepersonaliseerde boekenpakketten (voor iedere ontvanger anders) inpakken in een doos met daarbij een gepersonaliseerd bericht.

Deze opsomming is niet limitatief, er zijn vele andere mogelijkheden.
Alles kan bij Kopak!

NIET-GEPERSONALISEERD


WAT IS NIET-GEPERSONALISEERDE HANDLING?
Er is sprake van niet-gepersonaliseerde handling als uw order niet (volledig) machinaal verwerkbaar is. Doorgaans is er al een eindproduct voorhanden, waaraan handmatig iets wordt toegevoegd.

VOORBEELDEN NIET-GEPERSONALISEERD INPAKWERK
Veel voorkomend niet-gepersonaliseerd inpakwerk:

    • boeken in folie inpakken
    • een tijdschriftenpakket sealen en krimpen en er vervolgens een actiesticker op plakken (=semi-handwerk want het sealen en krimpen gaat automatisch) 
    • kerstpakketten inpakkenDeze opsomming is niet limitatief, er zijn vele andere mogelijkheden. Alles kan bij Kopak!

GRAFISCHE HANDLING

Er is sprake van grafische handling als uw order niet (volledig) machinaal verwerkbaar is. Doorgaans is er nog geen eindproduct. Er moet een handmatige handeling worden verricht om tot het eindproduct te komen. Grafische handling kan gepersonaliseerd en daarmee direct mail zijn.

VOORBEELDEN GRAFISCHE HANDLING
Grafische handling is vaak verbonden met creativiteit: • een gaatje stansen in een mailing om hier vervolgens iets aan te bevestigen • een mailing waarin stof wordt verwerkt • de randjes van een offertemap netjes vouwen en dichtplakken • een kalender ponsen Deze opsomming is niet limitatief, er zijn vele andere voorbeelden mogelijk. Alles kan bij Kopak!

SPECIALIST, ADVISEUR EN PARTNER
Kopak is uw specialist, adviseur en partner voor grafische handling: wij hebben voor elke denkbare opdracht een oplossing. We zijn flexibel en verwerken uw order snel en secuur. Wilt u meer informatie? Of een deskundig advies? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

WANNEER IS ER SPRAKE VAN SPECIALS?
Er is sprake van specials als de handling erg complex is. Er moeten meerdere on- en offline handmatige handelingen worden verricht om tot een eindproduct te komen. Soms kan een deel machinaal verwerkt worden. Specials kunnen gepersonaliseerd en daarmee direct mail zijn. Specials zijn secuur werk. Bij Kopak kunt u erop vertrouwen dat uw special correct wordt verwerkt en foutloos bij de ontvanger arriveert.

VOORBEELDEN SPECIALS
Benieuwd naar een concreet voorbeeld? Een special komt vaak voor bij één op één marketing, denk aan de mogelijkheid waarbij de verzender een gepersonaliseerde kaart kan kiezen bij een al dan niet gepersonaliseerd cadeau in een doosje naar keuze met inpakpapier naar keuze. Van het printen van de kaart en het correct personaliseren tot en met het inpakken met het juiste papier: bij Kopak verricht één persoon alle handelingen, waardoor de foutkans minimaal is. Er zijn vele andere voorbeelden mogelijk. Alles kan bij Kopak!